"Eigenlijk staan wij dag na dag versteld van de flexibiliteit en versnelling die ze steeds opnieuw voor ons aan de dag leggen."

Brenda Van Hoof, Biscuiterie Thijs

Biscuiterie Thijs

Snelheid en prijs, daar komt het bij Biscuiterie Thijs op aan. Zij leveren private label producten aan retailers en bevinden zich daarmee in een markt waar snelheid key is.

Hun opdrachten voor nieuwe ontwerpen vertrekken altijd vanuit een continue tijdsdruk opgelegd door hun klanten. Aangevuld door een continue druk op de prijzen. Het is essentieel voor Biscuiterie Thijs dat wij die balans tussen snelheid en kwaliteit weten behouden.

Vooral overtuigd door de investeringen in ons machinepark.

Brenda en Dieter merkten bij hun bezoek aan ons machinepark dat we frequent en sterk investeren in de meest performante machines. Dat is ook een must om voor een partij als Thijs altijd opnieuw competitieve oplossingen aan te bieden.

“Dat ze snelheid aankunnen, zie je aan hun machinepark.” – Dieter

Tijdwinst door ‘one single point of contact’

Het feit dat Vitrapack één centraal aanspreekpunt heeft, bespaart tijd en zorgen bij onze klanten. Die contactpersoon kent de fabriek en werkwijze van onze klanten goed, kent op elk mogelijk moment de stand van zaken en speelt daar gericht op in.

Flexibiliteit doorheen het hele proces

We werken met één contactpersoon bij Vitrapack, en die persoon stelt een klant ook werkelijk centraal. Soms gebeurt het dat onze planning volledig moet wijken door een wijziging bij een van onze klanten. Ook al haalt dat onze professionele én privé-agenda ondersteboven, wij passen ons telkens aan onze klanten aan.

Toegevoegde waarde

Omdat wij de fabriek van Biscuiterij Thijs kennen, kunnen we perfect inschatten welke soorten folies het best op hun machines draaien. Door die uitgebreide kennis van onze klanten, moeten ze intern minder tijd besteden aan briefings en kunnen zij focussen op hun eigen toegevoegde waarde.